US DE COOKIES
Utilitzem cookies necessàries de sistema per al correcte funcionament de la web i cookies opcionals de Google Analytics per obtenir estadístiques de visita.
 +info

Configuració cookies

  • Necessàries

    Les cookies necessàries són absolutament essencials perquè el lloc web funcioni correctament. Aquesta categoria només inclou galetes que garanteixen funcionalitats bàsiques i funcions de seguretat del lloc web. Aquestes cookies no emmagatzemen cap informació personal.

    NomProveïdorPropietatFinalitatCaducitat+info
    _GRECAPTCHAgoogle.comPropiaProveir protecció antispam amb el servei reCaptcha6 mesos
    cc_cookie_accept_2024bgrup.esPropiaUsada per confirmar que l'usuari ha confirmat / refusat les cookies (i quins tipus accepta)1 any
    CMS_bgrup_bgrup.esPropiaCookie técnica: cookie de sessió PHP. Guarda l'id de sessió d'usuari.al acabar la sessió
    idioma_seleccio_usuaribgrup.esPropiaEnmagatzema l'idiomad de l'usuari per la propera visita a la web1 any

  • Anàlisi

    Les cookies analítiques s'utilitzen per entendre com interactuen els visitants amb el lloc web. Aquestes cookies ajuden a proporcionar informació sobre mètriques, el nombre de visitants, el percentatge de rebots, la font del trànsit, etc.

    NomProveïdorPropietatFinalitatCaducitat+info
    _gaGoogle AnalyticsDe tercersCookie d'anàlisi o mesurament: Tracking per part de google per google analytics1 minut
    _ga_GL4ZBTFYM5EGoogle AnalyticsDe tercersCookie d'anàlisi o mesurament: Identifica els usuaris i proporciona informació sobre com els usuaris troben la pàgina web i com la utilitzen per a realització d'Informes estadístics2 anys

ConfigurarRebutjar totesAcceptar totes

Guia 2021: com incrementar les vendes en un restaurant?

10 de març de 2021
Contactar amb BGrup

C/ Paletes Pol. Ind. Pla de Rigat, s/n
08788 - Vilanova del Camí
 +34 93 806 22 12

 

Consulta i contacta amb la teva
plataforma de distribució més propera

Formulari de contacte

Utilitza aquest formulari per fer-nos arribar qualsevol consulta o comentari. Pròximament ens posarem en contacte amb tu.

Informació bàsica sobre protecció de dades
BGrup
Gestionar l'enviament d'informació relacionada amb la petició. +info
Consentiment de la persona interessada +info
BGrup
Política de privacitat
Incrementi les vendes del seu local HORECA a través d'estratègies de màrqueting digital i plataformes de lliurament a domicili.

Com és ben sabut per tots, un dels sectors que s'ha vist més afectat per l'impacte de la Covid-19 ha estat el canal HORECA, on trobem cafeteries, bars, restaurants, hotels i, també, clubs nocturns.

Li agradaria saber com incrementar les vendes en un restaurant durant el 2021. El primer pas per aconseguir-ho serà realitzar un estudi i anàlisi en l'actualitat del seu negoci, en aquest s'hauran de contemplar punts tan importants com la cadena de valor del seu local, realitzar un estudi DAFO, classificar els productes i serveis per volum de venda i ingressos i, finalment, estimar la despesa mitjana per client.

Estudio de mercado

Un cop tingui clar els punts anteriors podrà decidir quin tipus d'estratègies d'aplicar d'ara endavant, com ara millorar la presència del seu negoci en canals en línia o l'ús de plataformes de lliurament. En el post d'avui volem oferir-li un conjunt d'idees per incrementar les vendes en un restaurant relacionades amb els canals de màrqueting digital, per aconseguir més visibilitat a internet i l'ús de les plataformes de lliurament a domicili per facilitar la gestió d'enviament de les comandes i millorar el servei de lliurament als clients.

Com incrementar les vendes en un restaurant a través de màrqueting digital.

Un cop tingui clar les fortaleses, les debilitats i el posicionament actual en què es troba el seu local HORECA, podrà començar a dissenyar les estratègies de venda en línia més adequades per al seu negoci. A continuació trobareu alguns dels punts que haurà de considerar:

  • L'estratègia de venda addicional (upselling): a través d'aquesta aconseguirà millorar l'experiència del seu client i alhora augmentar els seus ingressos considerablement. Es tracta d'identificar el moment més oportú dins del procés de consum del comprador per recomanar productes.
  • El servei al client en línia: no s'ha d'oblidar mai de tots els aspectes que s'inclouen en el procés de consum en el món en línia per així millorar el tracte amb el client.
  • Bloc i xarxes socials: una de les maneres en què aconseguirà atreure els seus clients és a través d'un bon pla de continguts. Ha d'oferir publicacions útils, interessants i que demostrin la seva experiència dins del sector. Prestant molta atenció a la qualitat de les imatges i text que les acompanya.
  • Inversió en publicitat en línia: aquest punt es troba directament connectat amb l'anterior. En l'actualitat la majoria de negocis ja tenen presència al camp en línia, per aquest motiu serà necessari augmentar la nostra visibilitat respecte als altres. Aconseguirà millorar el seu posicionament a través de l'optimització de la seva pàgina web (estratègia SEO), l'ús de campanyes d'anuncis en cercadors i xarxes socials (estratègia SEM), entre d'altres.
  • Analitzar la competència: reconegui la seva competència en l'àmbit digital, observi-la, analitzi-la i identifiqui que estan fent bé i tracti d'aplicar-ho al seu negoci.

Idees per a incrementar les vendes en un restaurant a través de les plataformes de lliurament a domicili.

Altres dels punts que no s'ha esmentat en l'apartat anterior, però que s'hauria d'incloure, és la presència del seu negoci en les plataformes de repartiment. Arran de la pandèmia el servei de lliurament a domicili no ha deixat de créixer, el que ha provocat un augment de la competència dins d'aquest tipus de canals. Per aquest motiu és tan important, aquí també, treballar en aquesta xarxa el posicionament del seu local HORECA.

Reparto a domicilio

Per poder millorar aquest posicionament, primer de tot haurà d'adaptar el seu menú a aquest canal, no és el mateix llegir una carta en paper que consultar a través d'una aplicació mòbil o per l'ordinador. També serà molt important treballar la qualitat de les imatges, així com els textos que les acompanyen, ja que tot això ajudarà a l'usuari a fer-se una idea de com és el plat, els ingredients que conté i les seves propietats, tot això facilitarà el procés de selecció.

Els comentaris o valoracions positius que rebi també ajudaran a fer que el seu local passi posicions per davant dels seus competidors. Tingueu en compte que la majoria d'usuaris revisen els comentaris abans d'encarregar el seu menjar, per aquest motiu és tan important cuidar el màxim el servei que ofereix i així evitar crítiques negatives. Una de les característiques que més es valoren d'aquest servei és la rapidesa de lliurament. També les ofertes i descomptes, cosa que permetrà vendre més i més augmentar la fidelitat dels seus clients.

BGrup, proveïdors d'alimentació a l'engròs

A BGrup som proveïdors d'aliments i begudes a l'engròs, comptem amb més de cinquanta anys d'experiència en el sector HORECA.

Som distribuïdors d'alimentació de productes de gamma 4 i 5, cobrim les necessitats de qualsevol professional oferint un catàleg complet i variat de productes. A més, podrà realitzar la seva comanda mitjançant la nostra botiga en línia o aplicació mòbil, vàlida per a Android i iOS.

Contactar amb BGrup