US DE COOKIES

Utilitzem cookies necessaries de sistema pel correcte funcionament de la web i cookies opcionals de Google Analytics per obtenir estadístiques de visita (sense obtenir dades personales). + Info
Acceptar cookies

Guia 2021: com incrementar les vendes en un restaurant?

10 de març de 2021
Contactar amb BGrup

C/ Paletes Pol. Ind. Pla de Rigat, s/n
08788 - Vilanova del Camí
 +34 93 806 22 12

 

Consulta i contacta amb la teva
plataforma de distribució més propera

Formulari de contacte

Utilitza aquest formulari per fer-nos arribar qualsevol consulta o comentari. Pròximament ens posarem en contacte amb tu.

De conformitat amb la llei de protecció de dades, la informació que ens facilitis serà utilitzada per contactar amb tu en referència, únicament, a les activitats que BGrup realitza i com a resposta a les teves consultes puntuals.

Incrementi les vendes del seu local HORECA a través d'estratègies de màrqueting digital i plataformes de lliurament a domicili.

Com és ben sabut per tots, un dels sectors que s'ha vist més afectat per l'impacte de la Covid-19 ha estat el canal HORECA, on trobem cafeteries, bars, restaurants, hotels i, també, clubs nocturns.

Li agradaria saber com incrementar les vendes en un restaurant durant el 2021. El primer pas per aconseguir-ho serà realitzar un estudi i anàlisi en l'actualitat del seu negoci, en aquest s'hauran de contemplar punts tan importants com la cadena de valor del seu local, realitzar un estudi DAFO, classificar els productes i serveis per volum de venda i ingressos i, finalment, estimar la despesa mitjana per client.

Estudio de mercado

Un cop tingui clar els punts anteriors podrà decidir quin tipus d'estratègies d'aplicar d'ara endavant, com ara millorar la presència del seu negoci en canals en línia o l'ús de plataformes de lliurament. En el post d'avui volem oferir-li un conjunt d'idees per incrementar les vendes en un restaurant relacionades amb els canals de màrqueting digital, per aconseguir més visibilitat a internet i l'ús de les plataformes de lliurament a domicili per facilitar la gestió d'enviament de les comandes i millorar el servei de lliurament als clients.

Com incrementar les vendes en un restaurant a través de màrqueting digital.

Un cop tingui clar les fortaleses, les debilitats i el posicionament actual en què es troba el seu local HORECA, podrà començar a dissenyar les estratègies de venda en línia més adequades per al seu negoci. A continuació trobareu alguns dels punts que haurà de considerar:

  • L'estratègia de venda addicional (upselling): a través d'aquesta aconseguirà millorar l'experiència del seu client i alhora augmentar els seus ingressos considerablement. Es tracta d'identificar el moment més oportú dins del procés de consum del comprador per recomanar productes.
  • El servei al client en línia: no s'ha d'oblidar mai de tots els aspectes que s'inclouen en el procés de consum en el món en línia per així millorar el tracte amb el client.
  • Bloc i xarxes socials: una de les maneres en què aconseguirà atreure els seus clients és a través d'un bon pla de continguts. Ha d'oferir publicacions útils, interessants i que demostrin la seva experiència dins del sector. Prestant molta atenció a la qualitat de les imatges i text que les acompanya.
  • Inversió en publicitat en línia: aquest punt es troba directament connectat amb l'anterior. En l'actualitat la majoria de negocis ja tenen presència al camp en línia, per aquest motiu serà necessari augmentar la nostra visibilitat respecte als altres. Aconseguirà millorar el seu posicionament a través de l'optimització de la seva pàgina web (estratègia SEO), l'ús de campanyes d'anuncis en cercadors i xarxes socials (estratègia SEM), entre d'altres.
  • Analitzar la competència: reconegui la seva competència en l'àmbit digital, observi-la, analitzi-la i identifiqui que estan fent bé i tracti d'aplicar-ho al seu negoci.

Idees per a incrementar les vendes en un restaurant a través de les plataformes de lliurament a domicili.

Altres dels punts que no s'ha esmentat en l'apartat anterior, però que s'hauria d'incloure, és la presència del seu negoci en les plataformes de repartiment. Arran de la pandèmia el servei de lliurament a domicili no ha deixat de créixer, el que ha provocat un augment de la competència dins d'aquest tipus de canals. Per aquest motiu és tan important, aquí també, treballar en aquesta xarxa el posicionament del seu local HORECA.

Reparto a domicilio

Per poder millorar aquest posicionament, primer de tot haurà d'adaptar el seu menú a aquest canal, no és el mateix llegir una carta en paper que consultar a través d'una aplicació mòbil o per l'ordinador. També serà molt important treballar la qualitat de les imatges, així com els textos que les acompanyen, ja que tot això ajudarà a l'usuari a fer-se una idea de com és el plat, els ingredients que conté i les seves propietats, tot això facilitarà el procés de selecció.

Els comentaris o valoracions positius que rebi també ajudaran a fer que el seu local passi posicions per davant dels seus competidors. Tingueu en compte que la majoria d'usuaris revisen els comentaris abans d'encarregar el seu menjar, per aquest motiu és tan important cuidar el màxim el servei que ofereix i així evitar crítiques negatives. Una de les característiques que més es valoren d'aquest servei és la rapidesa de lliurament. També les ofertes i descomptes, cosa que permetrà vendre més i més augmentar la fidelitat dels seus clients.

BGrup, proveïdors d'alimentació a l'engròs

A BGrup som proveïdors d'aliments i begudes a l'engròs, comptem amb més de cinquanta anys d'experiència en el sector HORECA.

Som distribuïdors d'alimentació de productes de gamma 4 i 5, cobrim les necessitats de qualsevol professional oferint un catàleg complet i variat de productes. A més, podrà realitzar la seva comanda mitjançant la nostra botiga en línia o aplicació mòbil, vàlida per a Android i iOS.

Contactar amb BGrup